Marts Wrap-up og April TBR

2019-04-14

På grund af tekniske problemer, har min computer ikke virket de sidste 14 dage - og derfor har jeg ikke kunne lave dette indlæg førend nu.

Marts måned var en fin læse måned - dog havde jeg håbet på at få læst en lille bitte smule mere. Desværre har læselysten været lidt på standby.

Jeg fik i marts måned læst sidste del af "Et rige af …" og det er uden tvivl min absolut yndlingsserie BIGTIME! Jeg elskede hver en side i hver eneste bog, og har virkelig haft svært ved at komme videre "i teksten". Jeg håber inderligt at der kommer flere bøger i samme serie i fremtiden. Og ellers skal jeg bare i gang med "Throne of glass"-serie indenfor den nærmeste fremtid.

Jeg fik desuden læst 3. del i "Sjælevandrer"-universet af Charlotte Fischer, der var så sød, at sende et anmeldereksemplar - så 1000000 tak for det!!! Jeg har fra start af været stor fan af "Sjælevandrer"-serien, og kan lide måden Charlotte Fischer skriver på - DOG vil jeg lige minde kommende læsere af denne bog om, at man skal ikke sidde alene en mørk aften, og læse den. Den får hårrene på armene til at rejse sig, man sidder med hjerte helt oppe i halsen, og det er UMULIGT at ligge den fra sig, når man først går i gang - så er du advaret.

Sidste bog jeg fik læst var endnu et anmeldereksemplar af Eva Egesjold, nemlig "Næslandet 1". Det var en farverig fortælling, men jeg blev aldrig rigtig fanget helt af den, desværre. Men derfor skal jeg da helt sikkert læse videre i serien - jeg bliver jo nødt til at vide hvordan hovedekarakteren udvikler sig!


Min aprils TBR består af 4 lækre bøger, som jeg glæder mig til at få læst.

Den første er et anmeldereksemplar af Sissel Moody, som jeg virkelig har glædet mig til at få fingrene i. Den er en genudgivelse af hendes bog "Forbandelsen over Laitana - den magiske sten", som er kommet i en ny forbedret udgave med det smukkeste cover. Og bedre endnu - jeg fik en masse lækket mesch oveni!!!!!

Næste bog er "Ellekongen" af Signe Fahl, som er en bog, jeg vandt i en konkurrence(hvor heldig kan man være!). Jeg har hørt rigtig meget godt om den, og ser virkelig frem til at læse om gamle sagn fra de gode gamle dage.

I min TBR er også "Åndehviskeren" af Haidi W. Klaris, som jeg købte til Herlufholm Fantasy bogmessen sidste år, og hvor jeg også mødte Haidi W. Klaris. Jeg glæder mig til at dykke ned i universet, og se hvad det handler om - om det mon er noget, man tør læse om aftenen, når det er mørkt udenfor.

Sidste bog jeg har på min TBR, er intet mindre end "Throne of glass" af Sarah J. Maas. Og jeg indrømmer det gerne, men jeg var virkelig i tvivl om hvorvidt den skulle med i min aprils TBR. Hvis den bare tilnærmelsesvis er lige så god som "Et rige af …" så vil jeg helst gemme den - bare fordi … Men heldigvis er det en ordentlig mobbedreng - hvilket jeg elsker!!


Det var alt for nu - tak for du læste med.


Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang