Januar wrap-up, og februar TBR

2019-01-29

I Januar fik jeg læst en hel del mere end jeg lige havde regnet med - 4 bøger blev det til i alt. Jeg fik færdig gjort "Grænsen til Trafallas - del 2", som jeg bare ELSKEDE(Julie, se så at bilve færdig med 3. del!). Derudover modtog jeg et anmeldereksemplar af Charotte Fischer med "Sjælevandere 2 - Ourea" som jeg længe havde glædet mig til at læse. Endnu en bog der ikke tog mange dage at læse - og jeg kan ikke vente med at læse Sjælevandere 3. Efter to lækre fantasybøger trængte jeg til at læse en YA-bog, og her valgte jeg "Simon vs. Verdens forventninger". En sød lille historie, som handler om at være bøsse og turde tage skridtet videre og fortælle verden om det. Den sidste bog jeg fik læst i januar var "Grisha - Pigen og Mørkningen", som jeg havde hørt godt om, og derfor glædende mig til at dykke ned. En lille skuffelse, men ikke destromindre fik jeg læst den på blot 3 dage. Hvis man elskede Divergent og Rød Dronning, kan jeg helt klar anbefale at læse "Grisha". 

I februar forventer jeg at få læst 3 bøger. Jeg er igang med "Grisha - den sorte kætter", som er 2. del i serien. Efter den forventer jeg at gå i gang med 3. og sidste del i "Grisha"-serien, og få afsluttet universet. Den sidste bog, jeg håber at få læst i februar er den sidste bog i "Rød dronning"-serien som hedder "Tordenkrig". 


Der vil selvfølgelig løbende komme anmeldelser på bloggen!


Tak for du læste med.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang