Februar wrap-up og Marts TBR

2019-03-03

MIN WRAP-UP

Februar måned var endnu en god læsemåned, og jeg fik i alt læst tre bøger - hvilket jeg selv er ret godt tilfreds med.

Den første bog, som jeg fik læst i februar var "Grisha 3 - skyggernes trone", som var sidste del i Grisha-serien. Og sikke en afslutning. Jeg elskede hver en side, og bogen læste nærmest sig selv. Jeg har i et tidligere indlæg lavet en anmeldelse, som du kan læse. 

Den anden bog jeg fik læst var "Hvis det er os". Efter at have læst tre fantasy-bøger i træk trængte jeg til at komme tilbage til den virkelige verden, og ikke forholde mig til nye kræfter, væsner og verdener. "Hvis det er os" er en hyggelig lille historie, om to unge fyrer der tilfældigt mødes på et posthus i New York, og om universet vil det er eller ej, så sker der ting og sager imellem de to. En dejlig kærlighedshistorie, dog med en ny vinkel i det man ser det fra to fyres perspektiver. 

Sidste bog, som jeg fik læst i februar var "Et rige af storne og roser", og som jeg VIRKELIG havde set frem til at læse. Det har været en bog, som jeg helst ikke har villet gå i gang med, da jeg vidste, at jeg ikke ville kunne slippe den igen. Hvilket også var tilfældet. Jeg E L S K E R virkelig den serie, og synes det er en helt fantastik fortælling. Jeg har læst mange gode bøger, men der er ingen, der slår denne. Jeg skal nok skrive en anmeldelse på et tidspunkt, men jeg tænker, at jeg lige skal have læst alle tre bøger i serien. 

MIN MARTS TBR

Jeg har en plan om, at få læst en del i marts - bare fordi jeg har så mange bøger på min TBR, som jeg bare rigtig gerne vil have læst. 

På nuværende tidspunkt er jeg i gang med "Et rige af tåge og vrede" som er 2. del af Sarah J Maas serie. Og når den er læst, er jeg selvfølgelig nødt til at læse 3. og sidste del - selvom jeg ikke er meget for at slutte denne fantastiske serie. 

Efterfølgende vil jeg læse "Crescenda" af Charlotte Fischer, som er 3. del af "Sjælevandrer"-serien, og som er et anmeldereksemplar tilsendt af søde Charlotte(TUSIND TAK!!!!!!). Jeg ser så meget frem til at komme tilbage til det univers. Jeg har virkelig nydt at læse de to foregående bøger, og kan ikke vente med at komme igang. 

I Marts ønsker jeg også at gå igang med "Næslandet" del 1 og 2 - en serie skrevet af Eva Egeskjold, og som også er et anmeldereksemplar tilsendt af Eva Egeskjold. Jeg har hørt meget godt om denne serie, og glæder mig til at læse den - og tjek lige deres forsider ud(så smukke!). 

Jeg vil selvfølgelig skrive en anmeldelse af alle bøgerne, når jeg har fået læst dem - så følg med på min Instagramprofil: Sidselsbogblog, og se hvornår de nye indlæg lander på bloggen.


Tak for du læste med!


Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang