Bøger jeg fik læst i 2018

2019-01-16

I 2018 havde jeg sat det mål, at jeg ville læse 12 bøger - altså en bog om måneden. 2018 var ligeledes det år, hvor jeg fik stiftet bekendtskab med nogle af de danske/nordiske fantasy forfatter, som jeg endnu ikke havde hørt om før bl.a.: Malene Sølvsten, Julie M Day, Siri Petterson og Charlotte Fischer. 

Som man kan se ud fra bunken, er jeg ret vild med at læse serier - jeg er ikke bestemt ikke god til kun, at læse en "single" bog, da jeg godt kan lide at lære karakterne/karakteren af kende, og se den udvikling som der sker henover flere bøger. En gennemgående ting, som jeg også går meget op i, der skal være i bøgerne, er en gooooooooood romance. Jeg elsker det der pladder romantik, hvor lidenskablig kærlighed folder sig ud og hvor bølgerne kan gå højt i mellem karakterne. Og det må jeg sige, at hver enkelt bog jeg fik læst i 2018 har opfyldt. 

Et lille indlæg herfra - tak for du læste med!

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang