April Wrap-up og Maj TBR

2019-05-02

I april fik jeg læst 3 bøger - 2 som stod på min forrige TBR, og en som kom snigende ind fra siden. Den første bog jeg fik læst i april var "Forbandelsen over Laitana - den magiske sten" af Sidsel Moody. En sød og klassisk fantasy historie, hvor magien får lov at folde sine vinger ud. Jeg nød hver en side, og ikke mindst det smukke cover. Bogen var et anmeldereksemplar af Sidse, så tusind tak for det!

Den anden bog, som jeg fik læst var "Ellekongen" af Signe Fahl. Det var en bog, jeg virkelig havde glædet mig til at læse, fordi den handler om gamle dage og deres tro om elverfolket. Jeg var vild med bogen, og syntes sproget var VIRKELIG godt - dog var der nogle ord, jeg liiiiiiige måtte slå op, for at finde ud af hvad de betød, eller hvordan den omtalte genstand så ud. 

Sidste bog jeg fik læst var "After - mødet" af Anna Todd. Det er en bog, jeg allerede havde læst for et stykke tid siden - men da jeg var inde og se filmen i biografen, var jeg bare nødt til at læse den igen. Det er lige en bog for mig - med kærlighed, intriger og D R A M A. Så selvfølgelig har jeg også efterfølgerne med på min kommende TBR. 


Jeg håber at maj måned bliver en god læse-måned. Jeg har fundet 4 bøger frem, som jeg håber på at få læst. De to første, som jeg skal have læst er selvfølgelig 2. og 3. del i "After"-serien. Jeg har allerede læst dem, men jeg må indrømme, jeg kan ikke huske noget som helst fra dem - så jeg skal lige havde læst dem igen, nu når jeg alligevel er i gang med serien. 

Efterfølgende vil jeg virkelig gerne have læst Haidi W. Klaris bog "Åndehviskeren", som også var på min foregående TBR. Jeg nåede desværre ikke at få læst den i april, men det håber jeg meget på, at jeg får i maj. 

Til sidst har jeg tænkt mig at læse "De dør begge til sidst" af Adam Silvera - endnu en bog, som jeg kun har hørt godt om. Jeg var vild med "Hvis det er os", så derfor ser jeg frem til at læse endnu en bog af Adam. 


Tak fordi du læste med :)

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang