Anmeldelse af "Næslandet - Legenden og Querqus skjoldet" af Eva Egeskjold

2019-03-31

Dette er et anmeldereksemplar af Eva Egeskjold - tusind tak for at dele din historie med mig!

Til at starte med er jeg lige nødt til at påpege den helt ekstremt smukke forside - WAOW! Den er virkelig smuk, og giver en lyst til at læse historien der gemmer sig indeni. "Næslandet" handler om den 14-årige pige Oona, og selvom hun kun er 14 år sidder man ikke med følelse af noget "barnlighed" - faktisk er hun en moden pige med ben i næsen!

Jeg synes Eva Egeskjold har en god og fangende skrivestil, og jeg var vild med det tempo der blev lagt i historien. Jeg var vild med de plots, der var, samt at de gamle myter bliver vækket til live igen. Jeg har lidt startvanskeligheder, men når først historien greb mig, var det er virkelig pageturner - jeg ser frem til at fortsætte i universet med 2. del af Næslandet.

Alt i alt i god bog, når man først kom godt ind i historien - jeg giver den 3/5 stjerner herfra.


Tak for du læste med :)

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang