Anmeldelse af "Grisha - den sorte kætter" af Leigh Bardugo

2019-02-11

SPOILER ALERT!!!!!

Opgøret med Mørkningen har efterladt Solopvækkeren Alina på flugt sammen med sin barndomsven, Mal. Flugten leder dem lige i armene på den berygtede pirat Sturmhond, som vælger at tage dem til fange som gidsler, i sit eget spil mod Mørkningen. 

Grisha-triologiens anden bind er en fantastisk fortsættelse, og fanger én med det samme. Jeg følte at siderne nærmest læste sig selv, og jeg var revet med af historien. Det er en hæsblæsende historie, hvor et dramatisk strategispil udspiler sig mellem flere partner - og man har overhovedet ingen anelse om hvordan det ender. Hver gang man føler, at man har regnet den ud, taget historien en drejning - og man tænker: "hvad skete der lige der!!!??"

Jeg har ikke meget anden at sige end, at jeg VIRKELIG elsker triologien - og jeg ser frem til at læse fortsættelsen og sidste del.  


Tak for du læste med! 

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang