Anmeldelse af "Forbandelsen over Laitana - den magiske sten" af Sissel Moody

2019-04-14

Sissel Moody har været så sød at sende mig dette anmeldereksemplar, så tusind tak for det.

"Forbandelse over Laitana - den magiske sten" er en genudgivelse af Sissel, men i en ny og forbedret indpakning designet af Breth Design - og OMG! jeg elsker den. Jeg ved godt, at man sige, at man ikke skal dømme en bog for dens cover(men vi gør det alle sammen alligevel). Jeg glædede mig meget til at gå i gang med den her lækre sag, og jeg blev også hurtigt fanget af historien. Det var en fin fortællingen, om det gode og det onde, og alt derimellem - og en sød måde at sætte magien i centrum. En magi mange af os, mangler i hverdagen. Jeg nød at læse bogen, da opsætning var dejlig læsevenlig for øjnene og den ene side tog den næste.

Jeg vælger at give bogen 3 stjerner, da jeg synes at det var en rigtig fin historie og læsevenlig, men jeg var dog ikke helt grebet af den. Men jeg glæder mig selvfølgelig til 2. del i serie, som jeg helt sikkert også skal læse, når den udkommer.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang