Anmeldelse af "After - Mødet" af Anna Todd

2019-05-11

"After - mødet" er netop blevet filmatiseret - og i den forbindelse var jeg i biografen og se den, da jeg for nogle år tilbage havde læst bogen. Og jeg elskede den! Mine forventninger til filmen var dog ikke så høje, da jeg sjældent syntes, at filmene er tro mod bøgerne - men den her gang blev jeg snydt. Filmen var virkelig god, og jeg fik lyst til at læse "After - mødet" igen.

Så derfor tænker jeg lige, at lave en anmeldelse af bogen. "After - mødet" er første del i en serie på fem bøger. Hovedpersonen hedder Tessa, og er netop startet på universitet, hvor hun bliver kastet ud i livet som førsteårsstuderende. Her møder hun Hardin Scott, en hardcore type, som er hendes fuldstændige modsætning. Der opstår kemi, drama, kærlighed, mere DRAMA og man bliver fuldstændig revet over rent følelsesmæssigt. Det er en vild rutchebanentur, hvor man skal holde godt fast for ikke at komme til skade.

Selvom bogen er meget kliché-agtig, så var jeg solgt lige fra starten af og jeg kunne næsten ikke stoppe med at læse i den. En ting, der også er meget vigtigt for mig, når jeg læser er sproget i bogen - og her syntes jeg at Anna Todd er virkelig god. Hun er et letlæseligt og forståeligt sprog, og teksten flyder af sted. Ligeledes er sideopsætninger og teksten sat op på en måde, der gør læseren glad - og ikke træt i hovedet(der findes ikke noget værre end en tekst, der er fuldstændig mast sammen UDEN linjeafstand!).

Så hvis man ønsker at læse en bog, hvor der er masser af kærlighed, intriger, drama og knuste hjerter så er "After - mødet" helt klart en vinder.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang